Home » Belgie » Gazet van Antwerpen » Smeulende sigaret veroorzaakt matrasbrand


Smeulende sigaret veroorzaakt matrasbrand

21 november 2020 Gazet van Antwerpen

In de Walburgstraat in Sint-Niklaas is vrijdagnacht brand uitgebroken in een studio. De bewoner was naar alle waarschijnlijkheid in slaap gevallen met een sigaret. Daardoor had zijn matras vuur gevat. De woning werd door de brand tijdelijk onbewoonbaar. De bewoner werd overgebracht naar een woning van de dienst crisisopvang.

Lees meer..